wtorek, 4 września 2018

posłusznie

wiadomo że baby to egoistki i materialistki na dodatek impotentki seksualne, to i wiadomo kto może mieć kochankę ten kto jest przystojny i lub bogaty albo bardzo bogaty jeśli nie jest przystojny, reszta po prostu nie ma takiej możliwości. bardzo znane w świecie z miłości do obcokrajowcow. Może dlatego są odebrane jako zabawka i tania, szybka żona dla desperata który ma problem poznać własną rodaczkę. W tym wszystkim tylko Polski szkoda i narodu słowian dlatego jak niżej napisał niech orzeł biały chroni Polskę przed tymi kobietami A moze Dlatego ze inne narodowosci Maja wiecej Oglady, kultury i dbaja o swoje kobiety. A polacy to ociosane kolki wymagajace prania, gotowania i posluszenstwa. Sama mam meza Niemca i w koncu jestem szczesliwa bardzo znane w świecie z miłości do obcokrajowcow. Może dlatego są odebrane jako zabawka i tania, szybka żona dla desperata który ma problem poznać własną rodaczkę. W tym wszystkim tylko Polski szkoda i narodu słowian dlatego jak niżej napisał niech orzeł biały chroni Polskę przed tymi kobietami yje nam się bardzo dobrze. Mieszkamy i w Berlinie i w Szczecinie. Korzystamy z wszystkiego co najlepsze z obu krajów. Telewizor raz po niemiecku raz po polsku.. I to jest wspaniałe, ze żadno z nas nie musi z niczego rezygnować.... Poza tym po 30 latach mogę powiedzieć ,..że Polacy niewiele róznią się od Niemców. Oni napewno nie przejmują się tym co ludzie powiedzą. No i niewielu chodzi do koscioła. A moze Dlatego ze inne narodowosci Maja wiecej Oglady, kultury i dbaja o swoje kobiety. A polacy to ociosane kolki wymagajace prania, gotowania i posluszenstwa. Sama mam meza Niemca i w koncu jestem szczesliwaA ja jestem super w łóżku lubię i umiem więc nie uogólniaj. Studiowałem w UK i czasem wstyd było się przyznać że ta dziewczyna to Polka i jest tej samej narodowości co ja, smutne ale prawdziwe. Co do muzułmanów to wszyscy oni jadą na niebieskiej tablecie lub "spidzie" ale to trzeba wiedzieć a nie się zachwycać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz