wtorek, 4 września 2018

codzienność

czlowiek zyjacy z piekna kobieta moze swoje zycie porownac do codziennej wizyty w drogiej ekskluzywnej restauracji .... i tam czlowiek mluci codziennie te pyszne dania i mluci lecz dania po pewnym czasie zaczynaja sie powtarzac, smakuja Ci i chociaz sa pyszne to po pewnym czasie zwyczajnie masz ochote na kebsa....Skoro facet zdradza - to musi z kims czyli inną kobietą, która też pewnie zdradza. A poza tym jak ma w domu dobrze wszystko zrobione to i na bok nie pójdzie. No chyba że żona pierwsza zaświeci przykładem, co jest nader częste.A ja już nie sypiam ze swoim bo mnie nie kręci. A co on porabia to też mnie nie interesuje. Bo jestem szczęsliwym człowiekiem co kocha siebie i akceptuje w pełni.Tak było od zawsze. Ssaki są poligamiczne. Teraz też w większości ludzkość żyje w poligamii (islam). A chrześcijaństwo to zaledwie 2000 lat i mimo kulturowych nacisków zdrady towarzyszą nam nieprzerwanie.Taką mamy naturę.Im wyższa pozycja samca, tym większy dostęp do samic..oj przepraszam...im bardziej zaradny, inteligentny i wpływowy mężczyzna, tym bardziej atrakcyjny dla kobiet. Zdradzają mężczyźni i kobiety z różnych środowisk i o różnym statusie materialnym. Taka jest natura ludzka, bo seks z tym samym partnerem czy partnerką po pewnym czasie staje się rutyną. Moja Babcia mawiała, że wierność, to przede wszystkim chroniczny brak okazji a okazja czyni złodzieja. Kobiety robią dokładnie tak samo.Niczym się nie różnią od mężczyzn.Żyłem rok czasu z kobietą która miała też żonatego kochanka ale zdradzała go ze mną.Później zostawiła go dla mnie bo bała się,że ja odejdę.On nie kupował jej torebek.Ja to robiłem i teraz żałuję.Zrobiłem wielką krzywdę rodzinie bo powoli wszystko wychodziło na jaw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz