środa, 19 kwietnia 2017

docieplić

Do 500 można zejść, ale trzeba wydać z 20 000 zł no i nie może być tak, że małżonka wietrzy dom otwierając okna, bo wtedy będzie i tak 1500 Na tak trudnej działce, przy niskim budżecie to nic tylko zapakować kabelki, ocieplić wg norm na 2021 rok i mieć wszystko w d... .co Ci po dużej szczelności paneli jak po latach będziesz miał nieszczelności na uszczelkach okien i drzwi. A pamiętaj, że żona i dzieci wchodzą i wychodzą czesto z domu nawet w zimie i przez pewien czas powstaje wielka nieszczelność o powierzchni prawie 2m2. Na Twoim miejscu zamiast szukać drogich ścian zrobiłbym ściany 2W z najtańszą warstwa nośną (pustak żużlowy itp) i grubym ociepleniem tanim styropianem (zamawiając dużo styro masz darmową dostawę i duże rabaty) a skupił się najbardziej na wentylacji i odzysku ciepła z powietrza wyrzucanego o czym pisałem Ci już wcześniej. Na tym są największe straty ciepła w domu.Co przegląd i odgrzybianie klimatyzacji chcesz osiągnąć wyszukując coraz to bardziej wymyślne rozwiązania do swojego domu? Czy nie zadowala Cię rachunek za ogrzewanie rzędu 1000 zł/sezon?Ale ja mam przecież opracowaną wersję tego projektu z BK i PC. Mam czas więc sprawdzam różne opcje. Jak pewnie zauważyliście od jakiegoś czasu mam dwie wersje projektu, dom z garażem w bryle i dom bez garażu w bryle. Rozważam tylko te dwie opcje bo obie mi się podobają. Na targach poznałem gościa z firmy solcraft i technologię z modułów H-BLOCK. Trochę z nim pogadałem i postanowiłem sprawdzić czy u mnie się to sprawdzi. Temu to analizuję. Jedni lubią rozwiązywać krzyżówki, inni czytają książki a ja lubię kombinować z projektem na różne sposoby. Czy jest w tym coś złego? Po to jest też forum aby było gdzie pisać różne swoje przemyśleniaJaki jest rozstaw tych ścian wewnętrznych na poddaszu? 3 metry? I pomiędzy nimi nie ma nic? Ścianka kolankowa z H-blocku? Gratuluję pomysłu. Silniejszy wiatr, śnieg i wszystko ładnie będzie się bujać. Te płatwie temu nie zapobiegną, bo praktycznie wiszą w powietrzu. Żaden konstruktor się pod tym nie podpisze.Jaki sens ma wycenianie domku narysowanego sobie w sketchupie bez zatwierdzonej przez konstruktora statyki ? To tak, jakby wyceniać dom z BK na terenach górniczych bez uwzględniania trzpieni i dodatkowych podciągów Jaki masz cel? Jaki budżet? Jak szybko chcesz się wybudować? Kiedy możesz zaczynać?Statycznie to nie przejdzie, nie ma szans. Stawianie dachu na płocie wątpliwe. Już dawno by statykę miał, jak by chciał .. ale nie chce to walczy dzielnie. Tego akurat nie można Kamilowi odmówić, że http://klimatyzacjapolska.pl/serwis-klimatyzacji/ analizuje, liczy kombinuje, bardzo dobrze- że tak robi. Ale czasem trzeba trochę więcej w tym temacie.. to tak jak bym nagle zaczynał dobierać przewody do koparek .. było by chwilę śmiechu i taniej było by to zlecić komuś doświadczonemu. Czy odpowiedź na któreś z pytań spowoduje, że nie możesz wybrać czegoś łatwo dostępnego, sprawdzonego, wygodnego i polecanego przez forumowiczów już mieszkających? Jeśli byłoby ciężko można wstawić klimę a kabe odpalić w połowie listopada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz