wtorek, 28 kwietnia 2015

co za bank

Idea Bank skupuje "martwe dusze". Wczoraj dostałem od nich wezwanie do zapłaty. Twierdzą, że odkupili mój dług. Dług powstał rzekomo z powodu niedopłaty z tytułu umowy ze stycznia 2001r. Tak z przed z górą 13 lat. Kwota w sumie jest niewielka ale nawet jeżeli jakiś dług był, bo nie pamiętam żadnej umowy z przed 13-tu lat, to juz się przedawnił. nieetycznie. Wykupuje za grosze przedawnione długi (martwe dusze), czasami to dosłownie kilka złotych (tak jak w moim przypadku) dolicza odsetki które kilkakrotnie przewyższają kapitał i wysyła wezwanie do zapłaty na zasadzie "a nuż się uda" może jeleń zapłaciMam kredyt w Idei od kilku lat, dotąd bez problemów jednak od kilku miesięcy zaczęli co miesiąc sprawdzać moją firmę w BIK-ach, panienki wydzwaniają z pytaniem czy tym razem też zapłacę ratę na czas, choć raty płace zawsze na czas, przysyłają czekoladki mówiąc, że to strasznie trudno być przedsiębiorcą i że bardzo dziękują że w ogóle spłacam raty. Umowa ubezpieczenia do kredytu to koszt 200 zl pobrany z gory za rok w kwocie 2400 zl Jakie bylo moje zdziwienie ze przystapilem do funduszu inwestycyjnego SKANDIA!!! A wplata 2400 w postaci dyspozycji przelewu byla wlasnie na konto tej firmy, mimo to 200 zl miesiecznie i tak jest nadal pobierane. W banku twierdza ze przystapienie do funduszu nie bylo warunkiem uzyskania kredytu jednak dziwnym zbiegiem okolicznosci po wypowiedzeniu umowy w SKANDII IDEABANK wypowiada mi umowe kredytu nie podajac przyczyny.
Przez kilka miesiecy nie moge doprosic sie kopi podpisanej przezemnie zekomo umowy z funduszem dochodzi do wrecz komicznych sytuacji ze w korespondencji do mnie informuja mnie ze do podpisania doszlo w sposob etyczny itd niebudzacy zastrzezen a kopie umowy zalanczaja do ponizszej korespondencji jednak jakos mnie nie dziwi ze korespondencja nie zawierala zalacznikow.
Oficjalnie IDEA BAnk, Skandia i Tax Care sa parterami w praktyce zarzadzaja nimi i sami oszusci!
Wystrzegajcie sie tych firm i ich pracownikow jak ognia w Poznaniu przestrzegam przed doradcami finasowymi Zdzislaw Dusikowski (Dudzikowski) i Krzysztof Wachowiak (Fredex Finanse)
Pracuja dla IdeaBanku ale podkladaja do podpisu dokumenty firmy skandia czy taxcare!
Co do opini na temat korzystania z banku
Na infolini z reguly nic nie wiedza
Przelew miedzy wlasnymi rachynkami potrafi isc kilka minut w niedziele wcale poczekasz do poniedzialku
Historia rachunku tragiczna wszelkie oplaty pobrane przez bank zobaczysz dopiero w wyciagu w nowym miesiacuZaczyna mnie to wkurzać, mają pewnie coraz więcej złych kredytów i zaczynają panikować ale tą paranoję powinni jakoś trzymać sami w ryzach Nachalne reklamy - w tym z uśmiechniętym idiotą - panem w średnim wieku przeklejonym z jakiegoś zachodniego żurnala - takie mam wrażenia wchodząc na internet. Do tego spamowe oferty wysyłane do firmy w której pracuję też miały miejsce . Co do samych warunków kredytów - nie wypowiadam się. Nie zaciągam kredytów, pożyczek , więc tym bardziej nie lubię akcji promującej zadłużanie się - zwłaszcza na konsumpcję w ogólności a akcji Idea Banku w szczególności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz