wtorek, 28 kwietnia 2015

co napisać o banku

3 dni temu założyłem konto z kredytem odnawialnym w Idea Banku....po bardzo przyblizonym przeliczeniu przeze mnie okazało się, że samo utrzymanie tego konta (bez korzystania z kredytu odnawialnego) bedzie mnie kosztowało ~700,- zł miesięcznie. Pan z firmy Tax Care przy pomocy, którego zwierałem umowę z IB zdematerjalizował się i nie mam z nim kontaktu. Panie z oddziału IB są wibitnie niechętne , udają, że nie potrafią pomóc w likwidacji tego wspaniałego konta.....nieźle dałem ciała Mam kredyt dla firm na 25 tys. w Idea Banku. Chciałem zapytać czy może ktoś wie gdzie można by było uzyskać kredyt na spłatę tego lub jaki bank przejął by zadłużenie i żeby spłacać bez jakiegoś śmiesznego ubezpieczenia w kwocie ok. 250 zł przy racie ok 560 zł. Dzięki ludzie za opinie. Cieszę się że tutaj wszedłem szukam finansowania na kolejny punkt swojej działalności i już prawie podpisałem dokumenty przykro mi że nie wszyscy zdążyli w porę przeczytać te historie. Dałem się naciągnąć na kredyt z ubezpieczeniem ,nie wszystko przeczytałem z uwagą i Pan "DORADCA" pominął parę istotnych kwestii co do ubezpieczenia .Teraz mam kredyt na 70000 zł z ratą i 693 zł ubezpieczenie miesięcznie przez 60 miesięcy co będzie mnie dodatkowo kosztowało 41580 zł.Oczywiście Pan "doradca"z Gliwic mistrz oszukiwania klienta nic nie ma sobie do zarzucenia .Centrala nie odpowiada na moje emaile a kontakt telefoniczny oczywiście olewka klienta.Nie dajcie sobie wcisnąć takiego chłamu jak ja ,chyba straciłem poczytalność w czasie wizyty w banku zgadzając się na warunki które nie dotarły do mojej świadomości.A tak nawiasem to zastanawiam się czy nie stosują jakiś zapachów działających na podświadomość . Umowę którą podpisałem jeszcze nie dotarła do mnie z centrali co pewnie jest celowym działaniem by nie móc zrezygnować z kredytu.Teraz rozumiem te wszystkie posty negatywne........Przez takie decyzje chyba sam rozłożyłem sobie firmę ,no cóż ale to jest mój problem nie banku ,oni są nie dla rozwoju firmy lecz dla przyśpieszenia jej końca....No to mi dowalili ubezpieczenie ok 300zł/miesiac przy racie 650zł i kredycie 25tys. Chcę zrezygnować i po 10 miesiącach spłacania zapłacę 27tyś!( w tym kara 1200 za wczesniejszą spłatę). Wysłałem prośbę o zmianę warunków kredytowania, ale po 2miesiącach raczyli odesłać odmowę.Ludzie nie korzystajcie z tego banku z żadnych usług a szczególnie unikajcie faktoringu,dałem się nabrać nie wziąłem od nich ani grosza a już mam do zapłaty ok 4000 zł.Miało nie być opłaty za podpisanie umowy spis darmowych chwilówek a nagle jest, więc chcę zrezygnować a tu nagle następna opłata za rezygnacje łacznie około 4000zł w ciągu miesiąca.
Krótko mówiąc OSZUŚCI,dodzwonić się do nich to trzeba mieć dużo szczęścia.
Też nie doczytałem dobrze umowy. Miałem mieć zmienione warunki po 3 miesiącach - zaufałem przedstawicielowi banku bo go b. dobrze znałem prywatnie - teraz mnie unika jak ognia. To powinno być zabronione przez prawo jako lichwa.
Bardzo proszę o pomoc bo ten bank to jakaś totalna porażka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz